Miers un labsajūta          
                              spēku atjaunošanai un      vispārējai labsajūtai

Trešdienas vakars ir nedēļas viducis, kad nenāktu par ļaunu atbrīvoties no nedēļas sākumā uzkrātā sasprindzinājuma, lai kvalitatīvi pavadītu atlikušo nedēļas daļu. Ņemot vērā jogotāju ieinteresētību un atsauksmes par šāda veida nodarbības pozitīvo pēcefektu,katru trešdienu notiks “Joga mieram un labsajūtai vai atjaunojošā joga”.

Ar atjaunojošās jogas palīdzību iespējams attīstīt dziļāku, vispārīgāku sapratni par savu ķermeni, palīdzot gan meditācijai, gan citām jogas nodarbībām, kas domātas muskuļu nostiprināšanai, tā lieliski palīdz atgūties pēc psiholoģiski smagas dienas, kā arī fiziskiem savainojumiem. Ar tās palīdzību iespējams novirzīt asins plūsmu uz ievainotajiem ķermeņa apgabaliem tos pašus nemaz nepiepūlējot.

Tā ir klusa, meditatīva jogas prakse, kas pagarina saistaudus, tādējādi papildinot muskuļus nostiprinošās jogas mācības. Šīs jogas pozas ir pasīvas, no tās praktizētāja prasot tikai atslābināt muskuļus un ļaut gravitātei veikt savu uzdevumu.

Katras pozas pildīšana trenē pacietību, jo katra poza var ilgt no trim līdz desmit minūtēm. Ar jogas palīdzību var atbrīvot dziļos muskuļus, atpūtināt potītes, ceļus, gurnus, visu muguru, kaklu un plecus, kas savukārt palielina lokanību un ļauj novērtēt sava ķermeņa spējas.

Šādas jogas praktizēšana var radīt papildus vietu locītavās un atvieglot kustību brīvību. Savukārt iesācējiem ilgās pozas var palīdzēt trenēt prāta apklusināšanu.

Šajā nodarbībā var piedalīties ikviens, arī pilnīgi iesācēji, tā ir piemērota visiem. Pat, ja tevi aizrauj kāds cits jogas veids, atjaunojošā joga var dot ķermenim tik ļoti lielu relaksāciju, kā to nespēj sniegt nekas cits.

Atjaunojošā joga prasa ne tik daudz darba, cik atslābināšanos. Turklāt, lai pozas neradītu nekādus apgrūtinājumus un tu varētu ieslīgt dziļā relaksācijā, tās izpildīt palīdz speciāli novietotas segas, spilveni, polsterēti balsti, jogas kluči. To visu var ņemt līdz uz nodarbību, lai atvieglotu sev iekārtošanos pozā. Šis jogas veids ne tikai ļauj atslābināt muskuļus, bet arī attīra prātu. Pēc nodarbībām, kuras dažkārt salīdzina ar diendusas stundiņu, kāda tā ir bērnudārza vecuma bērniem, ikviens pieaugušais var sajusties kā no jauna piedzimis. Iemigšana gan nav vēlama:)

Ņem līdz spilvenu, bolsteri, segu un visu citu, kas Tev var noderēt praksē un tiekamies uz paklājiņiem.

Izmaiņām nodarbību grafikā seko sadaļā: AKTUĀLI!

Miers un labsajūtaCikos?Kur? 
Trešdienās19.15OSC

Nodarbību aprakstos izmantota informācija no interneta vietnēm http://tija-yoga.1s.lv un www.slowyogalife.com

PirmdienāsiCreated with Mozello - the world's easiest to use website builder.

 .