Spēks un līdzsvars
                         spēcīga, lokana ķermeņa un vispārēja līdzsvara attīstīšanai

Līdz jāņem paklājiņš un plediņš relaksācijai.

Joga nav tikai sēdēšana lotosa pozā un meditēšana. Joga ir izaicinājums – fiziski, garīgi un emocionāli. Ir daudz un dažādu jogas veidu un atkarībā no konkrētām vajadzībām, kā arī ieklausoties savās izjūtās atradīsi to, kurš visvairāk piemērots Tev.

Joga var šķist vieglāka vai grūtāka, bet tā vienmēr ir izaicinājums, jo balstās uz pašu procesu, kurā daudz svarīgāk ir tas, ko Tu jūti, nekā tas, ko spēj paveikt. Jogā nav mērķa, kas jāsasniedz! Jogā nav sacensības!

Ar jogas palīdzību Tu vari spēcināt muskuļus un saites, padziļināt un pilnveidot elpošanu, uzlabot līdzsvara sajūtu, ķermeņa lokanumu un pat atbrīvoties no liekā svara.

Jogas pamats ir fiziski vingrinājumi jeb pozas, kuras sauc par āsanām. Nodabībā tiek iekļauti arī elpošanas vingrinājumi, jeb prānajāma un dziļa relaksācija beigās. Jogas nodarbība var būt, gan mierīga, gan intensīva, tas ir atkarīgs no gadalaika, jo cilvēka ķermenis dzīvo saskaņā ar dabas ritmiem. Mēs jogojam, ievērojot pakāpeniskuma principu ķermeņa attīstībā, kura rezultatā nostiprinās imunitāte, uzlabojas gremošana, pazūd bezmiegs, samazinās stresa līmenis un attīstās uzmanības koncentrācija. Mūsu nodarbības nebūs nevienas anatomiski nekorektas pozas.

Tiekamies uz paklājiņiem!

Izmaiņām nodarbību grafikā seko sadaļā: AKTUĀLI!

Spēks un līdzsvarsCikos?  Kur?
 Pirmdienās 19.15 OSC, 3.st.

Nodarbības ilgums 90 min.

Nodarbību aprakstos izmantota informācija no interneta vietnēm http://tija-yoga.1s.lv un www.slowyogalife.com


PirmdienāsiCreated with Mozello - the world's easiest to use website builder.

 .