Nūjas (body ballet)


Ja mocības sagādā savilkts un sāpošs sprands, vingrojumi ar nūju ir tieši laikā!!! Taču šo rīku ir vērts izmantot ne tikai tāpēc.

Lai kāds būtu skausta muskuļu saspringuma iemesls – strādājot pie datora, uz priekšu izvirzīta galva, stress, pārāk augsts spilvens vai kas cits, vingrojumi var itin ātri palīdzēt tos atbrīvot. Turklāt, kustības izpildot regulāri, iespējams nostiprināt ķermeņa muskulatūru, uzlabot plecu locītavu izturību, kā arī atjaunot to kustīgumu pēc mežģījuma vai citas traumas.

Nūja ir lielisks vingrošanas rīks arī psiholoģiska iemesla dēļ – tā ir taisna, tādēļ rodas neapzināta vēlme muguru turēt staltu Emocijzīme smile

Mēs nūju izmantojam arī, lai vienkārši atbalstītos, jo nodarbībā ir daudz baleta iedvesmotu vingrinājumu skaistām kājām un sēžas muskuļiem.

Izpildot vingrojumus, svarīgi, lai mugura ir taisna, vēdera lejasdaļa ievilkta, astes kauls nostiepts uz leju, pleci nolaisti un pavilkti atpakaļ.

Speciālu vingrošanas nūju var iegādāties sporta preču veikalā, taču tās vietā var izmantot arī visparastāko slotas kātu!

PirmdienāsiCreated with Mozello - the world's easiest to use website builder.

 .